رویه کوبی

مراحل ساخت مبل و میزان اهمیت رویه کوبی مبل

رویه کوبی

مراحل ساخت مبل و میزان اهمیت رویه کوبی مبل

مبل چستر کلاسیک

در تاریخ غرب مبل چستر از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. طوری که مبل کلاسیک برای اولین بار توسط اروپاییان طراحی شد که در منبت کاری از اسطوره های رومی یاد می کردند و به نوعی بیانگر فرهنگ رومی بود.

مبل چستر فیلد نیز برای اولین بار در انگلیس توسط فرد ماهری طراحی شد. اینگونه نبود که آقای فیلیپ هوپ یک شب همچنین مبلمانی را بدون هدف طراحی کند دلیل های خودش را داشت که توانست همچنین مبلمان بی نظیری را به اجرا بنشاند.

اشراف زادگان معمولا در آن زمان بیشتر مبلمان چستر را برای دکوراسیون خانه های سلطنتی خود برمی گزیدند تا در هنگام جلوس و با آسودگی و بدون فکر اینکه لباس های اشرافیشان همچنان و بدون چروک بماند انتخاب می کردند.

مدل مبل چسترفیلد

طراحی خاصی که هم زیبایی، راحتی و هم برخورداری از سبک کلاسیک به طور ناآگانه دل افراد را می نواخت.

نوع وصفی که از مبل چستر کلاسیک یاد می شود نوعی مبلمان با دسته های نیم دایره و گرد، پشتی کوتاه دارای ارتفاع یکسان پشتی و دسته که دارای قوس به قسمت پشتی و حاوی زیادی از لمسه ها می باشد که در قسمت پشت نیز همچنان لمسه بندی وجود دارد.  ادامه مطلب ...

پارچه مبلی شانل

شانل، پارچه ای خاص، زیبا و با کیفیت است که در بازارهای مبل و پرده ی کشور جایگاه بسیار خوبی دارد.یکی از خاص ترین و زیباترین گزینه ها برای انتخاب پارچه ی مبلی، پارچه ی شانل است.

این نوع پارچه طرح های متنوع و جذابی دارد که موجب شده است هم برای مبلمان راحتی و هم مبلمان استیل استفاده شود.تنوع طرح و رنگ در پارچه های شانل به قدری بالاست که با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود.

پارچه مبلی شانل ساده

پارچه مبلی شانل ساده، پارچه ای بدون طرح است که با رنگ های خاص و طبیعی تولید می شود.از این نوع پارچه ها هم برای مبلمان راحتی و هم برای مبلمان کلاسیک استفاده می شود.  ادامه مطلب ...