رویه کوبی

مراحل ساخت مبل و میزان اهمیت رویه کوبی مبل

رویه کوبی

مراحل ساخت مبل و میزان اهمیت رویه کوبی مبل

پارچه مبلی شانل

شانل، پارچه ای خاص، زیبا و با کیفیت است که در بازارهای مبل و پرده ی کشور جایگاه بسیار خوبی دارد.یکی از خاص ترین و زیباترین گزینه ها برای انتخاب پارچه ی مبلی، پارچه ی شانل است.

این نوع پارچه طرح های متنوع و جذابی دارد که موجب شده است هم برای مبلمان راحتی و هم مبلمان استیل استفاده شود.تنوع طرح و رنگ در پارچه های شانل به قدری بالاست که با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود.

پارچه مبلی شانل ساده

پارچه مبلی شانل ساده، پارچه ای بدون طرح است که با رنگ های خاص و طبیعی تولید می شود.از این نوع پارچه ها هم برای مبلمان راحتی و هم برای مبلمان کلاسیک استفاده می شود.  

اگر دکوراسیونی شیک، زیبا و لوکس می خواهید باید از پارچه های شانل طرح دار استفاده کنید زیرا این نوع پارچه با طرح های بسیار شیک و جذاب تولید می شود.

پارچه های شانل با بهترین کیفیت و از الیاف و مواد درجه ی یک هم در ایران و هم در ترکیه تولید می شود.

اگر خواستار دکوراسیونی شیک و منظم هستید پیشنهاد می شود از پارچه های مبلی شانل ساده برای مبلمان استفاده کنید زیرا نوع طرح دار ان فضای خانه را کمی شلوغ و پر نشان می دهد.

پارچه مبلی کوبلن شانل طرح دار

این نوع پارچه طرح های بسیار شیک و زیبایی دارد که گل ها و تصاویر چشم نواز آن به مبلمان منزل جلوه ی خاصی می بخشد و دکوراسیون خانه را لوکس می کند.

برند شانل علاوه بر جنس های ایرانی، بهترین مواد و الیاف درجه یک ترک را هم در بر می گیرد که دارای کیفیت بسیار بالایی نیز هستند.پارچه مبلی شانل طرح دار با طرح های تک گل و چهار گل بافته می شوند.

برند های مختلف این نوع پارچه ها از جهت قیمت و تراکم و حتی کیفیت، مانند هم تولید نمی شوند، بنابراین قیمت فروش آنها نیز می تواند متفاوت باشد.

این نوع پارچه از جمله پارچه های رو مبلی با تراکم بافت بالا و دوام بسیار خوبی است که خرید این پارچه های با دوام از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است زیرا ماندگاری بالایی دارند و دیرتر آسیب می بینند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.